Tjäna pengar på undersökningar

– Inlägget innehåller värvningslänkar –

En enkel sak för att tjäna några extra kronor är att vara med i undersökningspaneler. Genom att svara på undersökningar via mejl tjänar en poäng, som en sedan kan byta in mot premier eller presentkort. Jag brukar alltid ta ut poängen i presentkort.

Att svara på undersökningarna kan en göra på språng och tar inte mycket tid, och en väljer själv hur många en vill svara på. Inbjudningarna kommer på mejl i de paneler jag är med i. Jag försöker svara på alla undersökningar jag får inbjudningar till 🙂

De paneler jag är med i som jag tycker är smidigast och som det snabbast går att tjäna ihop poäng i tycker jag är YouGov och M3 Panel. Jag har provat många andra också, en del är jag fortfarande med i, såsom Rampanel och Filmpanelen. Men jag tycker att YouGov och M3 Panel både är smidigast och ger mest. Jag har precis plockat ut presentkort från de båda, 500 kronor på Yougov och 300 kronor på M3 Panel.

Att vara med i panelerna är gratis. Här kan du gå med i panelerna:

M3 Panel

YouGov